.
Тема : Тварини та птахи
Обладнання : «А Magic Box», «Hot Роtato», малюнки із зображенням тварин,
абетка в
картках, м’які іграшки, написи :
«Animals» , «Wild-дикі», «Domestic-домашні», «Happy faces» (смайлики для учнів); DVD-диск, зошит робочий, словник, друковані картки для читання .
Мета :
-
Навчальна : удосконалення говоріння, читання, аудіювання , сприяння збільшенню лексичного запасу слів .
- Розвиваюча : розвивати пам’ять, увагу, уяву;
розвивати
логічне мислення, уміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати, робити висновки, планувати свої висловлення;
розвивати здібності до ігрової діяльності;
розвивати пізнавальний інтерес.
- Виховна
: розвивати здібності працювати в парах, у групах, досягати згоди;
виховання бережливого ставлення до тварин;
підвищувати мотивацію до вивчення англійської мови.
1. Організаційний момент.
А) Привітання.
Б) Доведення до учнів мети і задач уроку.
2. Warming-up.
Фонетична зарядка. Гра «Hot Potato».
3. Говоріння. Складання діалогів про погоду.
4. Повторення алфавіту.
Презентація. Робота з картками.
5. Гра-фізкультхвилинка «Go, my pony», « A little brown rabbit ».
6. Презентція «The World of Animals». Розподіл
тварин на групи. Робота в командах.
7. Граматична гра «Is it a
dog ?».
8. Фізкультхвилинка « Baby-shark».
9. Читання. Вправи 30, 31 (
стор.47- 48 ).
10. Підведення підсумків
уроку.
Отримання смайликів.
11. Домашнє завдання.
1. Ex. 30, 31.
2. Описати домашнього
улюбленця.
Хід уроку
1.Організаційний момент.
Teacher:
Good morning , children!
Children:
Good morning, teacher!
T.: I am glad to
see you!
Ch.: We are
glad to see you too!
T.: Sit down ,please.
T. : Сьогодні на
уроці ми з вами повторимо англійські букви і звуки , слова з теми «Тварини та
птахи» і ,звичайно, будемо грати у різноманітні ігри.
2. Фонетична зарядка.
I have a
«potato». It is very hot. Let’s play a game «Hot potato». Say a word using
the
«potato» and give it back to me.
T.: Sunny.
P1 : Сонячно.
Т.: Windy.
P2: Вітряно.
T.: Is it cloundy today?
P3: Yes , it
is. It is cloundy today.
T.: Is it
cold today?
P4: No,it is
not. It is not cold today.
3.Складання діалогів.
Let’ s
make up a dialogue about the weather.
4. Презентація алфавіту з
використанням DVD.
- Listen to me and repeat after
me.
- Назвіть якомога
більше слів , які починаються з тієї букви ,яку я вам показую
на картці.
T.: The letter
C
[ s
]
[ k ]
Ch.: A cat, a cow, a cup, cloudy, a
cock, a chicken.
T.: Nice of you !
Take the happy faces.
5. Are you tired? Let’s play a game « Go, my little Pony, go!» and devide
into twos : one will be a rider, the other one
– a pony. One, two, three – go!
Go , my little pony,
go!
Go, go, go!
Go , my little pony, go!
Go, go, go!
Gallop, pony,
gallop, go!
Go, go, go!
Gallop, pony, gallop, go!
Go, go, go!
T.: Буква H – дає звук [ h ], ніби ми замерзли в ручки.
Т.: Children, can you show how the rabbit hops?
Т.: Let one
of you hop like a rabbit and we will say: «Hippity hop».
A little brown rabbit went
hippity hop.
Hippity hop,
hippity hop!
He went into the garden
without any stop,
Hippity hop,
hippity hop!
He ate for his supper a
fresh carrot top,
Hippity hop,
hippity hop!
And then home went
without any stop,
Hippity hop, hippity hop!
6. Презентація «The World of Animals».
Let’s watch and repeat.
Робота в командах. Придумати назву
команді. Розподіл тварин на групи:
Animals
Domestic
Wild
Кожна команда по черзі називає спочатку
домашніх тварин, а потім диких, і отримує бали та смайлики. Діти прикріплюють малюнки із зображенням тварин на дошку. Команда, яка не назвала тварину, вибуває з гри.
7. Граматична
гра.
Let’s play again ! I have a magic bag. Look into
the bag and repeat after me !
T.: It is a hippo.
It is a hare.
It
is a dog.
It is a duckling…
T.: Я загадаю будь-яку тваринку ,візьму її в руку. А ви запитаєте :
- Is it a rabbit?… Хто відгадає –
стає ведучим!
Р1. Is it a perrot?
Р2. Is it a
cow?
Р3. Is it a
dog?
Т.: But I
couldn’t find a shark in my magic bag.
Let’s play a game and sing a song
«Baby- Shark».
8.
Фізкультхвилинка.
Baby shark
Do-do-do-do-do-do
Daddy shark
Do-do-do-do-do-do
Granny shark
Do-do …..
Grandpa shark
Do-do …..
I can swim
Do-do …..
See a fin
Do-do …..
Swim so fast
Do-do …..
Shart attack
Do-do …..
Lost one leg
Do-do …..
Swim no more
Do-do-do-do-do-do
9. Читання. Read Ex. 30, 31 ( p.47-48 )
Exercise
30(p.47)
X [ ks]
six yoke my student
box yelp by glue
fox yell sky true
Rex yarn cry pupil
flax yard fly blue
tax yet try tulip
Exercise 31(p.48)
OY [ I ]
boy Rex
yes note
toy box yoke rose
coy six yarn home
hoy flax yard grey
soy fox yelp hey
ploy tax yet prey
10. Підведення підсумків уроку.
11. Домашнє завдання.
1. Впр. 30, 31( стор. 47-48 ).
2. Описати домашнього улюбленця.
Література:
1.Вдовенко С.С. English ABC book.- Львів: Світ, 1993. 104 с.: іл.
2.Карп’юк О.Д. English 2. Підручник для 2 класу загальноосвіт.навч.закл.,
К.: Навчальна книга, 2009.
3. Власний матеріал.
Дуже цікавий урок, допоможе виконувати з дітьми домашні завдання
ReplyDelete